En av alla dom!

God afton!

Jag hade börjat skriva på ett inlägg igår, men kom på att jag hade så otroligt lite att skriva att jag besparade er att läsa om vad jag ätit till middag.

Jag har upptäckt fördelarna med att bo nära jobbet nu efter lite drygt en vecka hemmahörande i Härnösand.
Jag antar att de flesta undrar varför i hela friden jag flyttat till Härnösand när jag så ofta fördömt staden som sådan. Tro mig, fördömmandet kommer inte att upphöra helt, dessutom har jag alltid en tendens till att överdriva lite också, staden är inte riktigt så hemsk som jag får det att låta alla gånger. Men det är snudd på. Det som varit det absolut skönaste hittills är att ha tre minuter tills man sitter på arbetsplatsen, något som imorse betydde att jag inte ens var sen när jag klev upp 12.30 och började 12.45. Förutom detta så skulle jag ljuga om jag sa att det inte är skönt att ha något eget, för det är det verkligen. Dock så saknar man ju givetvis också att ha någon hemma när man kommer innanför dörrarna och den biten.

I helgen kommer i vilket fall bunkern boys på besök. Ska bli riktigt trevligt, och jag räknar med en diger samling flaskor.

Var för övrigt och spelade tennis med Anders förra veckan, eller i söndags kanske det var. Nej det var förra torsdagen vill jag minnas. Det är fruktansvärt vad usel man är på tennis, det är en väldigt svår sport att utöva. Bedömningen av slagen är ibland en skräckfilm. Krossade gjorde man ju dock, 6-0,6-4,6-1 skrevs setsiffrorna till. Men det var ingen match för programbolagen att göra anspråk på.

Tv-Kocken,Zlatan,Maud eller Idol? Aftonbladets rubrik på en artikel.  Får bli Maud va? Eller? Skulle gissa på att 90 % av svenska folket rattar in den där förbannade tv 10 på tvn och kollar på matchen. Nej just det, den når bara ut till 70%. Några får alltså se Maud, lik förbannat.

Nu ska jag njuta av min fantastiska spellista med Nikos hörlurar innan man gör ett sista kvällsryck här på jobbet.

Häng i gott folk!



Dom ropade bränd, men jag var i luften!
Och sommaren, drog sista sucken.
Ingenting finns kvar och kanske är det lika bra.

Våra minnen smälter bort.



För övrigt anser jag att Sverige bör krossa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0