Jag förväntar mig ingenting!

Vad gör vi? Nu kör vi!

Klassiskt och ack så vedertaget uttryck som kommer att vara ledordet ikväll. Sundberg och Calan och jag åkte imorse från Sundsvall vid 10:15. Helt sjukt tidigt för att vara dessa herrar vi pratar om, detta ser vi dock som något väldigt positivt då vi haft mycket att göra idag. Eller det har vi inte egentligen, vanliga spanet på systemet, förundras över varför inte bara alkisarna utan alla andra obskyra människor flockas utanför just systemet, finns säkert en rimlig anledning till detta.
Vi hann även lämna in en vinnar V-75 DKLFJSIOFHJSFHJFKSFUJHUFHJH PRECIS NÄR JAG SKRIVER DET DÄR SÅ GALLOPERAR HAMBURGAREN I LEDNING. VILKEN OLYCKA!

Bara stryktipset kvar då mina vänner...

Ikväll kommer som sagt hela skaran hit och det blir middag och sedan dimma. Fantastiskt att ha alla samlade för ett lättare samkväm.

Det var flockat med folk på staden i Härnösand idag för övrigt, jag tror att ungefär 90% var vänsterpartister dock, för vart jag än vände och vred mitt tryne så dök där upp en vänsterpartist med flyers och vettiga åsikter. Om man är lagd åt det hållet det vill säga, och det är inte jag.

Igår var det stugan som gällde och det var riktigt skönt att komma ut en sväng, umgås med familjen och käka god mat. Önskar jag kunde stanna en vecka eller så. Men nu hade jag ju andra åtaganden, jag hade alltså att välja på fantastiskt och fantastiskt, det fick bli fantastiskt.

Nu ska jag tydligen spela fotbolls-match imorgon också. Hur detta tar sig i anspråk återkommer jag om imorgon.

Nu ska jag hämta yxan i förrådet och göra lite pålägg av hästjäveln!



Samma nätter väntar alla
Utan dig är alla kalla
Långa mörka utan sömn
Du ligger med nån annan tönt




För övrigt anser jag att hästen ska pryglas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0