Jag vet jag är en idiot!

Och hela stan vet att jag försoooov mig!

Vilken olycka man är! Telefonen laddade ur, jag försov mig. Det vet alla i min närhet att när det gäller att vakna, så är jag en olycka av sällan skådat slag! Jaja tog mig upp tillslut och jobbar iallafall. Till råga på allt evinnerligt elände så lyckades jag endast sträcka ljumsken sittandes nu, är man duktig då?

Dagens lunch fick bestå av en mycket, mycket trasslig kycklinggryta med potatis som bistron fick bistå med. Detta då jag glömde min matlåda hemma eftersom jag nästan utan kläder löpte till jobbet. Efter att denna smaksensation applicerats i mitt gomsegel så tog jag med mig min kollega Leif för att knåpa ihop ett stryktips att smyga på under dagen. Anledningen till att just Leif fick äran att dela detta med mig är för att han är en turgubbe av klass och rang, och jag hoppas på så sätt att jag stabiliserat upp min otur med att åtminstone få lite utdelning just på grund utav Leif.

Kvällen kommer att spenderas i soffläge med min laptop på magen och med högerhanden (NEJ INTE DET) bankandes i soffan då jag ska spela FM med Erik och Mus. Kommer att bli en mycket oaktiv kväll!

Nu ska jag smyga in strykan och se till att beta av sista timmarna här, på återseende gott folk!



Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Jag förtjänar hur jag mår
Två hinkar salt i mina sår



För övrigt anser jag att I am not a Robot är en fantastisk låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0