Jag rear ut min själ, allt ska bort!

Är fullt medveten om att denna rubrik förut använts, men det finns nog omöjligt någon som kan komma på en bättre med tanke på vad som hänt.

Vi har återigen fått en judas i vår anrika klubb Liverpool FC, och det spelar ingen roll vad alla säger. Det känns som att Torres våldtagit min flickvän, nu har jag ju ingen flickvän, men om jag mot förmodan hade haft en så hade det känts så.
För såhär ligger det till, säger man att man älskar sin klubb och citat " Jag är en man som står för mina ord och kommer att fullfölja den här utmaningen" för att två dagar innan transferfönstret stänger begära transfer till den näst värsta av alla klubbar som han kan gå till med Liverpoolögon sett, då är man en judas, ett avskum och man ska aldrig mer förtjäna någon respekt från någon med Liverpool sympatier.
Sen kan alla säga att Liverpool underpresterat hur mycket de vill, för som fallet var nu så hade de precis värvat en ny anfallare och dessutom fått nya ägare som sagt sig vilja satsa. Dessutom så hade han kunnat sagt det tidigare än två dagar innan det stängde, istället fick Liverpool förvisso ett överpris för Torres men fick också betala ett farligt högt överpris för en spelare som visat sin storhet i ett halvår. Jag tror dock att Andy Carroll kommer att vara bra för Liverpool, men det kan samtidigt visa sig vara ett Robbie Keane köp.
Nä jag är så otroligt besviken, och hade jag haft en Liverpooltröja med just Torres namn på så hade den eldats på Härnösands torg.

Helgen då, jo den ska jag nämna för er. Ett lättare samkväm i fredags som inte slutade i utgång, utan istället tidig sänggång. På lördagen spelade vi nämnligen fotbollsmatch, men den har jag förträngt.

När jag så via Sundberg förpassades till Sundsvalls fantastiska stad så tog vi oss till Holmberg för att avnjuta en hypad pastagratäng. Det blir lätt så när man är ett gäng som ska ha middagar att det blir halvmesyrer och att man har för stora förhoppningar om fantastiska kvällar. Detta problem infinner sig aldrig med mina kära vänner, det blir fantastiskt utan att ens göra oss till. Pastagratängen var helt fantastisk, sällskapet var ännu bättre och utgången var faktiskt riktigt bra även den.
Smalare än Thord höll hov på avenyn och gjorde en grym version av Fix You med Coldplay, de är ett riktigt bra coverband får jag säga.

Så kort och gott har allt varit till stor belåtenhet i helgen!



Jag rear ut min själ
Om du tror att du vet
var du har mig
Är jag närmre
Än du vågar be mig om
Jag rear ut min själ
allt skall bort




För övrigt anser jag att Torres inte finns längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0